+370 650 65136
(I-V 09:00-18:00) arba
Krepšelis tuščias

Veganams ir vegetarams

Tinklelis
Sąrašas

Rodoma 1–16 iš 26

Rikiavimas

Apvalūs žirniai turi daug baltymų. Žirniai neskaldyti. Prieš verdant nuplauti ir mirkyti šaltame vandenyje 3-4 val.

Baltos, stambios pupelės tinkamos virti bei troškinti. Paruošimas: mirkyti 8 – 12 val., perplauti, virti 10 min. ant stiprios ugnies, tada apie 1 val. (arba kol suminkštės) ant silpnos ugnies.

100% skaldyti kietieji Durum kviečiai, sodrios geltonos spalvos. Puiki alternatyva maisto produktams iš kviečių, kurie savo sudėtyje turi daug rafinuotų angliavandenių. Bulguro kruopas galima valgyti kaip karštą košę su prieskoniais, arba saldžią su riešutais ir vaisiais. Taip pat, bulguro kruopos yra dedamos į salotas, sriubas bei troškinius. Naudojimo instrukcija: prieš gaminant bulgurą praskalaukite juos 2 kartus šaltu vandeniu iki kol vanduo pasidarys skaidrus; berkite bulgurą į verdantį vandenį proprocija: 1 dalis bulguro ir 1.8 dalis vandens; sumažinkite temperatūrą iki žemos ir virkite apie 8 min., iki kol bulguras išvirs; prieš patiekiant leiskite bulgurui 2 min. pastovėti.

Chia sėklos dedamos į įvairias košes, salotas, padažus, pudingus, jogurtus, kokteilius ar tiesiog išmirkomos vandenyje, ar kitame mėgiamame gėrime. Prieš valgant turi būti išbrinkusios.

Daržovių mėsainis yra apie 100 g, tad jį galima lengvai patiekti mėsainio bandelėje su keptomis daržovėmis.

Skanūs vegetariški kąsneliai, pagaminti iš brokolių ar žiedinių kopūstų gabalėlių sumaišytų su bulvių koše. Puikiai tinka ir kaip garnyras, ir kaip užkandis.

Tai Vidurinių Rytų patiekalas, jo sudėtyje yra avinžirniai, kalendra, kmynai, česnakai ir kitos kvapios žolelės. Produktas tinka veganams.

Grikių kruopas galima ruošti garuose, virti, kepti, berti į įvairias sriubas, troškinius, salotas. Gerai nuplauti grikių kruopas, suberti į pasūdytą verdantį vandenį (santykiu 1:2). Uždengti dangčiu ir virti 20 min.

Juodos pupelės turi daug baltymų, mažai cukrų. Puikiai dera prie meksikiešitkos virtuvės patiekalų, troškinių ir sriubų. Paruošimas: mirkyti 8 – 12 val., perplauti, virti 10 min. ant stiprios ugnies, tada apie 1 val. (arba kol suminkštės) ant silpnos ugnies.

Laukiniai ryžiai turi daugiausia proteinų bei skaidulų, bet neturi gliuteno, todėl visai nelipnūs. Dėl sudėtingo auginimo jie yra brangesni. Juos galima virti ir vandenyje ir sultinyje. Laukiniai ryžiai naudojami įdarams ar plovui gaminti, sriuboms, barstomi ant salotų. Unikalaus riešutų skonio. Dėl vertingos sudėties tinka sveikai besimaitinantiems, sportuojantiems ir vertinantiems gurmanišką skonį. Puikus baltymų šaltinis. Turi mažai cukrų ir riebalų. Paruošimas: Nuplauti šaltu vandeniu, 4 puodeliai vandens ir 1 puodelis ryžių. Virti uždengus apie 50-55 min. ant mažos kaitros. Išvirus nupilti vandens likutį. Galima maišyti su baltais arba rudais ryžiais. Tinka su visais mėsos, žvėrienos, paukštienos ir žuvies patiekalais.

Linų sėmenys yra puikus sveikųjų riebalų, antioksidantų ir skaidulų šaltinis. Vartojimo rekomendacija: troškiniams, sriuboms, padažams, marinatui, daržovių patiekalams, duonos gaminiams gardinti.

Manų kruopos – 0,25–0,75 mm skersmens dalelėmis malti kviečių grūdai. Manų kruopas galima laikyti universaliu produktu kulinarijoje ir konditerijoje. Jos greitai išverda, greitai pasisavinamos. Iš manų kruopų dažniausiai verdamos košės, taip pat įeina į sudėtį, kepant blynus, apkepus, omletus, pyragus, dedamos į faršą, galima naudoti mėsos ir žuvies pavoliojimui prieš kepimą vietoj džiūvėsėlių, pabarstyti kepimo formą kepamiems gaminiams.

Suskaldyti lukštenti miežių grūdai. Prieš verdant kruopas perskalauti. Tuomet vandenį nupilti ir užpylus švariu (santykis 1:2) virti ant silpnos ugnies 25–30 min. Jei prieš tai kruopas gerai išmirkysite, užteks pavirti keletą minučių ir palikti pabrinkti.

Perlinės kruopos – tai nušlifuoti miežių branduoliai, kurie yra itin vertingi savo maistinėmis savybėmis bei medžiagomis. Perlinių kruopų košėje daugybė mikroelementų: jodo, kalcio, cinko, kalio, mangano, chormo, seleno, geležies. Taip pat gausu ir vitaminų B, A, PP, D ir E. Verdant tradicinio dydžio kruopas, pirmiausia jas perskalauti ir per naktį pamirkyti šaltame vandenyje, o prieš verdant skystį nupilti ir užpilti švariu vandeniu (santykis 1:3). Užvirus vandeniui, ugnį sumažinkite ir virkite apie 40 min.

Perlinis kuskusas – Izraelio kruopų perlas, puikiai tinkantis kaip garnyras, ar salotoms. Naudojimo instrukcija: Į sūdytą verdantį vandenį įberti perlinio kuskuso (santykių 1dalis kuskuso : 2 dalys vandens), virti ant mažos ugnies uždengtame puode kol pilnai sugers skystį (apie 15 min.).

Raudonosios pupelės tinkamos virti bei troškinti. Paruošimas: mirkyti 8 – 12 val., perplauti, virti 10 min. ant stiprios ugnies, tada apie 1 val. (arba kol suminkštės) ant silpnos ugnies.

Skubate?
Priimame užsakymus telefonu
+370 650 65136 I-V 09:00-18:00